17 sierpnia 2014

Summer tag

Cześć!

Przyszła pora na kolejny post. Tych, którzy mnie czytają i już się za mną stęsknili serdecznie pozdrawiam. Pozdrawiam też (jestem w telewizji, czy co?) wszystkich nowo przybyłych gości i komentujących!


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić tag. Tag, który powinien pojawić się już dawno temu, lecz jak to mówią: lepiej późno niż wcale! 

Tag- Lato w pełni


1. Ulubiony kolor na lato?   W lecie, kolory powinny być według mnie pstrokate, nie powinny być nudne, lecz przyznam się, że sama ostatnio upodobałam sobie czerń i biel.

2. Strój jednoczęściowy czy dwuczęściowy?   Wolę dwuczęściowy, jednak na basen zdecydowanie jedno.


3. Gdzie najbardziej lubię spędzać wakacyjny czas?   Szczerze mówiąc, myślę, że mogłoby być to każde miejsce. Jezioro, góry, dom. Chciałabym mieć wakacje spędzone w dobrej atmosferze i wśród super osób.

4.Ile średnio czasu w wakacje spędzam serfując po Internecie?   W te wakacje szczególnie mało podróżuję, więc ilość bezsensownie spędzonych godzin w wirtualnym świecie wzrosła.
5. Gdybym miała całe wakacje jeść jedną potrawę, co by to było?   Wyłączając to, że po ciągłym jedzeniu tego samego miałabym problemy zdrowotne, wybrałabym chyba pizze. A coś zdrowszego- sałatkę.

6. Ulubiony napój na te wakacje?   Zdecydowanie woda. Oprócz tego mogłabym ciągle pić orzeźwiający sok jabłkowy z Hortexu.


7. Najlepszy film?   "Jak wytresować smoka 2".

8. Książka, którą polecam? Właściwie, zauważyłam, że książki, które głównie czytam, są książkami nie wnoszącymi do mojego życia prawie nic; nie uczą zbytnio, czytanie ich sprawia mi jednak przyjemność. 
Zdecydowanymi faworytami są: "Za niebieskimi drzwiami" (nie tylko dla dzieci) i "Zakazany Świat".


9. Sport, który w te wakacje polubiłam najbardziej?   Sporty, które uprawiałam w ciągu tych dwóch miesięcy są: pływanie, badminton (<3), nawet o dziwo nie jeździłam na rowerze (ale dzisiaj mam zamiar się zabrać). Każdy z tych sportów bardzo lubię, więc myślę, że tutaj się nic nie zmieniło.

10. Osoba, której mi brak? Mojej przyjaciółki.


W komentarzu napiszcie, gdzie lubicie spędzać wakacje
:)

\
Rachel xoxo

3 komentarze: