19 sierpnia 2014

Hello

Hello!

Jak Wam mijają wakacje? Już niedługo tego, nie? No niestety, czas leci, ale spokojnie, jak to w piosence...


wrzesień, październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec i.. WAKACJE!

Chcę Wam przypomnieć, że żyję.
I mam dla Was zadanie. Zadanie, którego podejmą się tylko najodważniejsze i najbardziej kreatywne osoby. Ale to na końcu. Teraz coś z innej beczki.

Moje tegoroczne wakacje nie były zbyt kreatywne. To znaczy- może jakoś tam sobie planowały, czekały aż pojadę do fajnych miejsc, gdzie oprócz odpoczynku będę mogła zażyć rozrywki- jednak tak się nie stało, i- jak chyba czytając mój blog to zaobserwowaliście- praktycznie stałam w miejscu. Wczoraj natomiast wybrałam się na rynek i przeżyłam przygodę życia. A przynajmniej przygodę ostatniego tygodnia. Wiecie jakie to uczucie, wyrwać się z nicnierobienia i przejechać się na pozór zwykłym tramwajem? Tylko nie pomyślcie, że jestem no-life'm i ciągle siedzę przed ekranem laptopa, wżerając wysokokaloryczne chipsy i popijając sobie pepsi-colę. O nie, co to, to nie. To było coś.

A teraz pytanie dnia: co byście chcieli, żebym Wam opisała? A raczej: o czym mam napisać w następnej notce? Czekam na propozycje.

PS:. Chcielibyście zmianę nagłówka i wyglądu?


13 komentarzy:

  1. wakacje mijają zdecydowanie za szybko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    Ja całe wakacje spędziłam na nauce niestety :/ i za szybko mi zlecialy :(
    w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, jak się spodoba zaobserwuj, ja na pewno się odwdzięczę :) http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nauce?
      Ja na początku roku będę miała trudny test z jednego przedmiotu, ale jeszcze się nie uczyłam :)

      Usuń
  3. Masakrycznie szybko zleciały... ale rok szkolny też moze tak szybko zleci jak Twoje odliczanie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego życzę sobie i wszystkim, którzy chodzą do szkoły :P

      Usuń
  4. Zabawna jest ta piosenka o szkole i wakacjach. ;D W ogóle nie wiem, jak to możliwe, że do rozpoczęcia pozostało półtora tygodnia. Przecież przed chwilą było zakończenie. xD Także chciałam spędzić wakacje jakoś bardziej kreatywnie - zresztą jak to bywa co rok - no ale średnio udało mi się to zrealizować. Żałuję, iż nie potrafiłam lepiej wykorzystać tego czasu. Niby jeszcze jest trochę czasu, ale on pewnie i tak szybko zleci. No trudno, takie życie.
    PS. Może zajrzysz do mnie?
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, chciałam to jakoś dobrze wykorzystać. Niezbyt mi się udało, ale się nie poddaję. W ciągu tych jeszcze dni chciałabym coś zrobić :)

      Usuń
  5. znam tę piosenkę ;)
    no widzisz, czasem nawet zwykła jazda tramwajem może okazać się przygodą życia :D

    http://HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że wakacje się już kończą :((

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry post :) ja dopiero wakacje zacznę we wrześniu :)


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, taka fajna przygoda z tramwajem :) Szkoda, że czas tak szybko leci, ale cóż tego nie zatrzymamy :/
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. no wiem, taki trochę ciut przydługi mi wyszedł ten post :P
    ja mam dokładnie ten sam rozmiar, dlatego tamte rolki są na mnie za małe i muszę je sprzedać :P
    a napisy robię na photoshopie ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń