13 sierpnia 2014

Lody dla... smaku

Dzisiaj post o jedzeniu. Dobry temat; niemalże temat rzeka. Jeszcze niedawno sprawdzałam sobie te strony internetowe z jedzeniem, sprawdzając łatwe przepisy na dobre jedzonko. A teraz - proszę - przedstawiam sama.

Dzisiaj na upalne lato, które akurat w tej chwili niezbyt rozpieszcza, przedstawiam państwu...

Lody z dodatkami!

Żaden przepis, jedynie bardziej kreatywne wykorzystanie prostych składników.

1. Miska lub shaker;
(2) Jeśli wybieracie miskę, potrzeba trzepaczki (ja tak zrobiłam);
3. Pucharek do lodów;

4. Lody (składnik najważniejszy- do wyboru, do koloru);
5. Śmietanka 30%;
6. Owoce i/lub draże czekoladowe 

Rozdrabniamy draże i kroimy owoce
(Oczywiście jeśli chcemy bardziej oficjalnie- kroimy ładniej, a drażami tylko posypujemy)

Ubijamy śmietankę

Siup! Do pucharka

Gotowe!

Oczywiście w tym "przepisie" można by wszystko zmienić, ale ja zrobiłam tak, te produkty miałam u siebie i delektowałam się, może trochę za słodkim, smakiem orzeźwienia.

I dla wytłumaczenia- nie zrobiłam zdjęcia lodów, tylko wzięłam jakieś inne ;p

Podoba Wam się?
A może macie własne pomysły?







19 komentarzy:

  1. mniam muszę sobie zrobić taki deser kiedyś! :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny przepis na pyszny smaczny deser :) Mmm... wygląda naprawdę smakowicie.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny przepis, bardzo smacznie to wygląda.
    http://lifetastesgreattt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyglądem mogło być lepiej, ale planowałam tylko taki deserek dla siebie niekoniecznie dla wglądu dla większej publiczności :)

      Usuń
  4. Ciekawa notka :)
    Oby takich więcej !!
    Jeżeli Ci się u mnie spodoba zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :*
    Zapraszam: uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm ale narobilas mi smaka :)

    http://alice-says-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze! :)
      W wakacje trzeba dobrze zjeść ;)

      Usuń
  6. Ooooch, no weź, przez Ciebie mam teraz straaszną ochotę na lody!
    Wpadniesz, zaobserwujesz?
    http://over-thinkers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega smacznie wyglada
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pychotka! :) Ja z lodami to muszę uważać, ponieważ mam alergię pokarmową- ale Twoje na pewno są smakowite ;))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń