15 lipca 2014

Summer

Właściwie to jedyny taki większy wyjazd na wakacjach już za mną.

Ja oglądam znowu Youtube, a mój czas wypełnia się przez oglądanie w sumie niepotrzebnych rzeczy. Nawet zaniedbałam "Przyjaciół".

Lubię oglądać filmiki, jak wygląda życie, głównie szkoła w innych krajach. Kiedyś nie zdawałam sobie z tego sprawy, bo nie wiedziałam, ale w Polsce mamy średni (żeby nie powiedzieć inaczej) system nauczania, ale cóż, nic nie da się na razie zrobić. Już sobie marzę, jak uczę się w takiej fajnej (tak, szkoła może być fajna!) szkole, która ma dobry i sprawiedliwy system oceniania i nauczania, kiedy rzeczy są dostosowywane do ucznia, nie ma za dużo (bo musi być) stresu, jak nauczyciele ci pomagają i możesz z nim na luzie porozmawiać. Ale koniec. A przynajmniej z opowiadaniem...

Jutro z dziewczynami chcemy wybrać się do Parku Wodnego, więc będzie spoko.

Na razie życzę dobranoc, chociaż ja jeszcze nie będeęę spała ;)

Oj coś chyba za długo przed ekranem O.o Haha i coś .... ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz