24 lipca 2014

Siostra

Hej!

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam dość wcześnie. Można się nawet zdziwić, że tak szybko to przeleciało. Tym gościem o którym wczoraj Wam wspominałam (tutaj), była zaprzyjaźniona siostra zakonna :) I to bardzo fajna siostra zakonna, którą poznaliśmy będąc jeszcze we Włoszech. Może o tym kiedyś Wam opowiem.
Wczoraj, jak odwieźliśmy ją z lotniska i przybyliśmy do domu, rozmawialiśmy chyba z trzy godziny, jedząc kolację i podwieczorek. Dzisiaj rano po krótkiej nocy (spałam chyba z 5 godzin) zjadłam prawie nieżywa śniadanie i jak upiór poszłam się 'wyszykować na człowieka' jeśli w ogóle można by tak nazwać to, co powstało, ponieważ wczoraj jak przypomniałam sobie, że muszę umyć włosy, było za późno. Ale ludzie, których później spotkaliśmy chyba nie patrzyli na mnie bardzo źle z powodu mojej fryzury. Po śniadaniu  poszliśmy na Wawel, na Mszę Św. (o 7:00!), a potem chodziliśmy, chodziliśmy aż w końcu nadszedł czas pożegnania...


12 komentarzy:

  1. czasem lepiej jest wstać wcześnie i nie marnować czasu :D
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak ;)
      Oczywiście spróbuje swoich sił lub sił generatora w konkursie :)

      Usuń
  2. Ja tam czasami lubię wstać wcześniej, przynajmniej nie mam wrażenia, że zmarnowałam dzień :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami takie wrażenie i tak mam (przykład: szkoła) :D

      Usuń
  3. Fajnie, że spotkaliście taką fajną siostrę :)
    Obs za obs? Odpisz u mnie na blogu :>
    Zapraszam na nowy post: http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowiedz o spotkaniu z siostrą, koniecznie :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wole wstać rano niż o jakiejś 13:00 bo wtedy wiem że dzień nie bd zmarnowany :)

    http://chaotycznacodziennosc.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wstaje różnie, ale zawsze lepiej jest wstać wcześniej niż później. Fajnie, że jesteś tak zaprzyajźniona z siostrą zakonną :)
    http://aleksandraoluta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa historii, jaka wiąże się z siostrą zakonną :) Zdecydowanie bardziej też wolę wstawać o wczesnych porach niż późnych, choć nie zawsze mi się to udaje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :) lubię takie
    Śliczny wygląd bloga <3
    Czytałam poprzednie posty i też są super, czekam na kolejne :3

    Poklikasz w linki do sklepów na naszych blogach? Odwdzięczymy się

    aloohaparadise.blogspot.com
    kate-and-her-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, będę wpadała częściej ;)
    Zapraszam:
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! <3 Jesteście kochani! :)

    OdpowiedzUsuń