16 lipca 2014

Rozdania

Hello!

Już 200 wyświetleń! Mam świadomość, że połowa to moje odwiedziny, by zobaczyć jak mój blog wygląda, jednak to duża liczba, więc postanowiłam Wam to przekazać.

Znowu oglądam Youtube.

Poza tym znalazłam w Internecie 3 fajne rozdania. Wiem, wiem, niektórzy nie lubią gdy na blogach pojawiają się takie rzeczy, jednak ja Wam powiem, że właściwie... No nie wiem co chciałam mądrego napisać. Po prostu mam ochotę coś wygrać, a nie wiem i tak czy mi się to uda. A więc 1:


Zachęcił mnie głównie obrazek. U mnie tak jest, że niby mam pomysły na pokój lub wiem jak bym go urządziła gdybym miała jakieś fajne przedmioty, lecz właśnie z realizacją gorzej...

Drugie rozdanie to rozdanie u just-be-yourself-coca.blogspot.com
Właśnie potrzebuję jakiś fajnych szortów, a na stronie rosewhosaledrees znalazłam właśnie parę kwiecistych szortów, więc mam nadzieję, że jeszcze na tych wakacjach sobie w nich pochodzę ;)

A Wy bierzecie udział w jakichś rozdaniach? :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję :) I naprawdę gratuluję wykonania tego ślicznego obrazka. Poza tym przyda mi się tych parę fajnych dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń