18 lipca 2014

TTag

Ojejciu. Chyba się uzależniam od tego 'jutuba'.

'.' No bo w sumie nie mam za bardzo nic do roboty (sprzątanie się nie wlicza).

Wiem, trochę słaba wymówka, ale na serio, gdybym miała w Krakowie rower, to bym jeździła, jednak go nie posiadam.A jest on tam, gdzie jutro mam zamiar wyjechać (nareszcie! ). Chociaż wiem, że nie będzie tak dobrze, bo na wsi mam jeszcze mniej rzeczy do robienia, ale na szczęście wracam już do miasta w niedzielę. Taki przynajmniej jest plan, a czy on wyjdzie...No cóż, nie sądzę.
Chciałabym Wam opowiedzieć o tym vlogerach, których oglądam, jednak nie chcę na razie robić jakichś reklam,więc dzisiaj dodam coś zupełnie innego; coś co po raz pierwszy pojawi się na moim skromnym blogu.
Wiem, że dawno nie było 

Przechodząc do rzeczy jeśli się nie zorientowaliście po tytule, chcę zrobić TAG. A mianowicie: 40 przypadkowych pytań (ja zrobię 10 pierwszych). Wiem, że jest to dość stary tag, jednak co tu dużo gadać... 
Let's do this!
1.Gdzie byłeś 3 godziny temu?
Oh, z tego co pamiętam jeździłam w parku na rolkach, po 2 godzinnych męczarniach w siłowni, przed którą zresztą zjadłam pełnowartościowe śniadanie: owsiankę. Oczywiście byłam w domu;
2.Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
Zastanawiałam się nad podkolorowaniem odpowiedzi, jednak chyba nic nie wymyślę. Odpowiedź brzmi: NOPE;
3.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Pomijając to, że nie wiem ile to trzy metry i to, że jestem w pokoju mojej (o dziwo) starszej siostry, który jest cały różowo-fioletowy, to nie;
4.Czy masz na sobie skarpetki?
Skarpetki rządzą. 
Dla ciekawskich są to nieliczne w mojej szafie stopki;
5.Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Gdyby to pytanie zadać jakieś 2 tygodnie temu to tak;
6.Czy jest Ci gorąco?
Nie;
7.Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Chyba Was nie zaskoczę w tym ciepłym dniu, że tym napojem była woda;
8.Co ostatnio jadłaś?
Ostatnią rzeczą, którą jadłam była kukurydza- mój dzisiejszy obiadek. Rzadko jem tą żółtą kolbę, ale raz do roku mi się zdarzy. Zjadłam ją jakieś pół godziny temu, więc nie można uznać, że jakoś szczególnie wcześnie jem obiad;
9.Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Byłam na obozie w górach; o tej godzinie odbywała się chyba Msza Św. ;
10.Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Moje przyjaciółki <3

OK. Na teraz to wszystko, do później! Bye!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz