27 czerwca 2014

Everybody!

Moja reakcja po obejrzeniu ostatniego odcinka 1 sezonu "Przyjaciół" wcale nie jest dobra. Chodzi o to,że oni nawet na siebie nie spojrzeli! NIEEE!
OK, spokojnie, już dobrze.
Ten serial naprawdę poprawia humor.
1 sezon zaczęłam niedawno i już skończyłam. Codziennie oglądałam parę odcinków i mimo opinii, że najlepsze żarty ma Matthew Perry mi 'w oko wpadł' David Schwimmer. Naprawdę. Wrażliwy, dzięki czemu też zabawny, no i...
No dobra, może już na ten temat nie będę się rozwodzić.
Nawet nie wiem czy wiecie, nie wiem czy mogę to wyjawić już w 4 poście... Chociaż chyba domyśliliście się...
Tak, imię Rachel wzięłam właśnie od serialowej Rachel Green- Jennifer Anniston; właśnie jej i Rossowi 'kibicowałam'. Opiszę to kiedyś. Tiaaa.

To może jakaś w końcu pozytywna reakcja na kończący się rok szkolny? Tak, i piosenka, która w pełni pasuje do dzisiejszego postu- oczywiście piosenka z "Przyjaciół". 'Przedstawiam' wam... I'll be there for you!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz