3 kwietnia 2018

Posprzątane.

-Jak bardzo mnie nie lubisz?
-Nie bardzo.
-Wiedz, że jesteś urocza.
-Ale nie na tyle, żebyś zdobył się na większy ruch?
-S[łonko], nigdy nie darzyłem Cię większym uczuciem.
-A ja tak.
-Domyślałem się tego.
-O, brawo.
Kochasz mnie?

-S... nie jestem dla Ciebie, ani Ty dla mnie.
Mam inną.

-Domyślałam się.
-O, brawa.
...
Facet, który nie podejmuje kroków, gdy wszystko wskazuje na to, że mu się powiedzie, nie chce tego robić. I chciałbym, żebyś to wiedziała.
Nigdy Cię nie kochałem i
Nigdy nie zamierzam...

Przepraszam..
Nie, to..

-Prawda. Jak to sobie wyjaśniliśmy.. nie próbuj mnie zachęcać..
-Nie próbu...
-Robisz to. Ciągle. Śmiejesz się, patrzysz, mówisz... Stop it. And GO AWAY FROM MY HEART.
Nie chcę Cię.
Nigdy już Cię nie chcę. [Spierniczaj].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz