2 października 2014

Szybka notka

Taka szybka notka, taka sobie notka, prezentująca właściwie niewiele. Ale warto przeczytać ;)

Każdy wie, ile trudu czasem wymaga szkoła. Ile poświęceń, niespełnionych pragnień, niepowodzeń, rozczarowań. Kiedy nie masz czasu się uczyć- najgorsze. Cieszyć się, że ma się czas na naukę- bezcenne. Opowiadałam to dzisiaj pewnej koleżance. Ale to nie o to teraz chodzi. Nie będę Wam pisać, że uczyć się trzeba, a jeżeli ambicje biorą górę, trzeba im się poddać, ale z umiarem. Bo robić wszystko najlepiej jak się umie, wymaga nie lada wysiłku, odwagi i rozplanowania. Ja niestety nie należę do osób, które mają wszystko uporządkowane, nie mniej ambicje i pragnienia wagi 'szkolnej' też mnie dopadają. Jednakże gdy nie mamy czasu na cokolwiek... No właśnie. Pewnie wiecie, ale Wam przypomnę- czasu jest OGROM, to my NIE UMIEMY go wykorzystywać. Tak, pisze to osoba, która nie jest przykładem życia uporządkowanego, która często nie wykorzystuje danego czasu dobrze, jednak to piszę. Może się wymądrzam... Ale jestem człowiekiem i wszystkie wady mogą być u mnie dostrzegalne.

To chyba tyle.

Nie jest Was zbyt dużo.

Od nadmiaru, człowiek się niszczy.

Powodzenia w życiu, Wasza Rachel. Dobranoc.

Childrens art Duck watercolour painting PRINT by heartsandballoons, $12.00
Kaczuszka na dziś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz