13 września 2014

I like talking to myself

Hej!
Jak tam?
Rok szkolny już dawno się zaczął, a ja- jak pewnie się domyślacie- dopiero teraz się obudziłam. Otóż nieprawda. To, że rok szkolny oficjalnie się rozpoczął, wiedziałam. Chyba stęskniłam się za postami normalnymi, postami o wszystkim i o niczym, w których mogę po prostu napisać coś od siebie.

magical tree
Czyżby niepostrzeżenie jesień nadeszła?

To może nie będzie na temat, jednak chciałabym ogłosić, że liczba moich obserwatorów rośnie, z czego się cieszę (bo jak można się nie cieszyć). Może nie jest ich na razie zbyt dużo, lecz wierzę, że miarowo ich przybędzie, a ja będę mogła cieszyć się jeszcze bardziej. Może nawet jakiś konkurs zrobię, ale ciiii.

Dzisiaj chciałabym przelać na internetową kartkę parę słów o... hmm właściwie nie wiem. Moje życie powiedzmy jest trochę inne.... Poszłam do wyższej klasy, wiecie, nauka, ale też przyjaciele i zabawa... Trochę chorowałam, ale teraz powiedzmy jest OK.

😂

Tak tylko napomknęłam co u mnie, a teraz szansa dla Was- którzy jeszcze zostali tutaj. Napiszcie mi w komentarzu, o czym chcecie post! Nie żebym nie miała pomysłów, ale może Wy bbędziecie mieć lepsze :)

Pozdrawiam i do następnego (mam nadzieję, że dość niedalekiego) razu.


Rachela ;s



Obrazki: WeHeartIt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz