30 czerwca 2014

Beksa

O matko.
Jak przy serialach można popłakać.,, To chyba nieludzkie. Przy umierających ludziach nawet nie płaczę, a przy takich rzeczach... O tak, seriale, przy których się płacze, są bardzo dobre. Ja tak uważam.

A w ogóle, to jeszcze nie wyjechałam (...), więc siedzę w domu i od paru godzin siedzę i gapię się w ekran. Powiedzmy, że w międzyczasie zrobiłam sobie krótką przerwę. Ale gdyby każdy na świecie by tak mówił, cały świat byłby kłamliwy. Jest, ale nie cały. Po prostu po całym tym patrzeniu rozbolała mnie głowa i zrobiłam się ospała. Może to też dlatego, że dzisiaj jest niskie ciśnienie, ale komputer też jest przyczyną, jeśli nie główną. Tak więc wypiłam magnez i po 0,5 h się poprawiło. No i teraz mogę powiedzieć naprawdę, że to prawda. A i jeszcze zjadłam obiadek :)

Na razie tyle, oglądam dalej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz