27 października 2014

Brownie i płaszcze

Hej.

Wiem, że teraz na mój blog wchodzicie rzadko, jednak to chyba większy powód do tego, by bloga uważać za coś bardziej osobistego. Notki nie napisałam od dawna, jeśli chodzicie do szkoły to pewnie wiecie, że jednak czas jest ograniczony, chęci też nie zawsze są...

Ja sama dzień dzisiejszy przeżyłam dość dobrze. Jednym z głównych powodów było to, że miałam badanie i przyszłam do szkoły na 4 lekcję. Fajnie, nie?

Zrobiłam ciasto i już czuję, jak z kuchni wydobywa się ten piękny, słodkawy zapach. Tym razem, niestety, przepis zmieniłam- co okazuję się było lepszym pomysłem dla mojej siostry, której, nawiasem mówiąc ciasto bardzo posmakowało- i nie bardzo ten czekoladowy smaczek mi pasuje. Oczywiście tym ciastem jest brownie! Czyli chyba mój popisowy numer :)

Korzystałam z paru przepisów, jednak w Internecie jest tego całe mnóstwo!

Dodatkowo, szukam jakiegoś cieplutkiego i w miarę ładnego płaszczyka na zimę. Propozycje?

TRENDY JESIEŃ 2013: Płaszcze i kurtki Reserved jesień 2013. Najmodniejsze modele z sieciówki!TRENDY JESIEŃ 2013: Płaszcze i kurtki Reserved jesień 2013. Najmodniejsze modele z sieciówki!

1 komentarz:

  1. zapraszam na rozdanie :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/2014/10/recenzja-think-pink-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń