6 sierpnia 2014

Favourite

Siemka! Po tak bardzo długiej nieobecności pragnę napisać coś, co może nie każdemu nielicznemu tu wchodzącemu się spodoba. Jest to promowanie. Wiem, wcześniej nie chciałam tego robić, ale sobie myślę, że dzisiaj już czas. A oprócz tego to jakaś odskocznia od moich historyjek.

Właściwie promowaniem tego nazwać chyba nie można. Bo promowanie to raczej coś w stylu: jestem sławna i pokazuję różne rzeczy w celu zarobienia (czy coś takiego).

A ja chcę Wam pokazać moje ulubione blogerki i vlogerki. Tak więc, zaczynajmy. Autorzy chyba nie mają nic przeciwko. Kolejność nie ma znaczenia.

1. Ankyls.

Nie słyszycie tego pseudonimu pewnie po raz pierwszy. Czytam jej posty od dawna, i mimo że często nie są zbyt długie, to pojawiają się regularnie i są ciekawe. Jeśli nie wiecie, Ania interesuje się Japonią i podróżami, o których wspomina dość często, więc jeśli jeszcze jej nie znacie, serdecznie zapraszam na jej bloga. Wydaje się bardzo miłą osobą, chociaż jej głębiej nie znam. Ma dużo pomysłów i podziwiam ją za organizację!



2. Weronika Załazińska.

Kolejna super osoba, której każdy post jest niezwykle ciekawy i posiada duży zasób słów. Pisze dwójęzycznie, więc dla obcokrajowca jest to bardzo dobre rozwiązanie. W sumie to też ćwiczenie językowe ;)
Pomiędzy falą słów następują fajne zdjęcia. Oprócz tego ta osóbka prowadzi vloga na Yotubie, więc jest to jakby dwa w jednym. Jest świetna, a jej filmiki i posty są boskie! Ciekawa, pogodna i kreatywna!



3. Littlemooonster96

Tutaj vlogerka, która ma 16 lat, ale filmiki wstawia bardzo często. Właściwie kiedyś czasem ja oglądałam, ale dzisiaj chyba pobudziłam te swoje zmysły i na nowo ją oglądam; podobają mi się jej filmiki. Najlepsze są vlogi. Jest bardzo ładną dziewczyną, mającą dobry styl!



4. Alex Mandostyle

Poznałam jej kanał stosunkowo niedawno, ale od razu widać, że dziewczyna ma dużego kopa energii, jeśli mogę się tak określić. Polubiłam ją, jest naturalna, i z charakteru bardzo podobna do mnie. Gdybyśmy się spotkały dogadałybyśmy się z pewnością. Z resztą ona to by się dogadała raczej ze wszystkimi. 



5. Sandrynshenn

Oh, kocham ją! Ma bloga i własny kanał na youtube. Wygląda trochę na zawieszoną między czasem, a przestrzenią, jednak jest bardzo miła! Nie muszę wspominać, że jest piękna i mądra, jednak muszę dodać, że zarówno filmiki jak i posty (które czytałam z wypiekami na twarzy- 'jest ich tak dużo!') są dobrze zaplanowane, zresztą jak u Weroniki.

To chyba na tyle! Zauważyliście, że ostatnio moje posty są związane z piątką? :D
Pozdrawiam serdecznie, Rachel xoxo

Pozdrawiam tych, którzy dotrwali do końca, a także tych, którzy zauważyli na pasku bocznym nową możliwość- OBSERWACJĘ!



Zapraszam do komentowania!

4 komentarze:

  1. NIe znałam jeszcze tych vlogerek i blogerek, może dlatego, że dopiero tu zaczynam :) Pozdrawiam serdecznie :)
    vanilias.blogspot.com - Jeśli podoba CI się mój blog, możesz zaobserwować, będę wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Va Nilia!
      Piękny nick ;)

      Usuń
    2. Hej Rachel :) Pytałaś się mnie, jak to jest, że mam tak dużo obserwatorów :) Gdy patrzę różnych blogów, czytam posty, zostawiam komentarze do posta a razem z nim link do mojego bloga ;) i jakoś się zabierało :) Pozdrawiam.

      Usuń