2 sierpnia 2014

Drop Your Guard

Chyba nie ma nic takiego czego nie dałoby się przeżyć. Jednak przeżyć, a przeżyć dobrze to dwie inne rzeczy. Czasem wystarczy nam tylko żyć; nie myśląc o tym jak, ważne żeby przeżyć. A w życiu ważne jest to, żeby coś z nim zrobić.

Nie wiem czy mi się tylko wydaję, czy dramatyzuję, czy naprawdę te wakacje nie są zbyt dobbre. Może to moja wina? Nie chce mi się o tym myśleć. Po prostu wydaję mi sie, że mogę tak odpocząć, nie myśleć, a będzie dobrze. Ah...

W głowie ciągle mam ten cover, który Wam ostatnio puszczałam.

Ale zapodam może coś innego. Choć tej samej wykonawczyni. Jasmine Thompson. Ma śliczny głos, a jej covery są takie spokojne. Myślałam, że tak po prostu zaczęła nagrywać swój śpiew, jednak wyszukując jej piosenki, wyskoczył mi w 'jutubach' tekst 'Jasmine Thompson X Factor'. Nie wiedziałam, że tam była. Właściwie nic o niej nie wiedziałam i nie wiem. Ale wystarcza mi jej muzyka. OK, sprawdziłam własnie. Nie była w X Factor... Pomieszane...

To akurat jej własna piosenka. Jeśli dobrze się orientuję, na koncie ma już trzy: Drop Your Guard, Run i Willow. Ale ta jest chyba najlepsza.

2 komentarze:

  1. Hmm ciekawy post a piosenka też fajna ;)

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zajrzę do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń